Het programma
We recyclen succesvolle campagnes en waarderen bestaande communicatie-aanpakken en -adviezen op. Sterker nog, via onze inspiratieveiling stellen we ze algemeen beschikbaar. Daarnaast zoomen we in op ‘hyperpersoonlijke communicatie’. Want voor maximaal effect stem je de boodschap (over isolatie of energiebesparing) niet meer af op een doelgroep, maar op een individu. Kan dat in grootschalige communicatie? Wel met de juiste tools.
We werken verschillende casussen uit. Over actuele klimaatvraagstukken als netcongestie en energiearmoede. Bijblijven in je vak is aanhaken bij deze netwerkbijeenkomst. Kringloopcommunicatie als inspiratiebron. Het moet wel heel gek lopen als je niet met één of twee goede praktijkideeën - van je collega’s - naar huis gaat.
Ook bezoeken we de werf van Clean2Anywhere, waar mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt historische zeilschepen maken van afvalplastic. Met als centrale vraag: kunnen we circulariteit beter verankeren in het gedrag van mensen? Misschien als we het hyperpersoonlijk maken…
Op dit moment zijn we druk bezig met de concrete invulling van het programma. Deze vind je binnenkort terug op onze website.
Meld je aan