De promotie van de Nationale Isolatieweken vindt plaats vanuit de campagne zelf en via (social) media van de deelnemers. Er zijn een aantal gezamenlijke ‘boost’ momenten. Ook is er een toolkit en de hashtag #nationaleisolatieweken.
Gezamenlijke ‘boost’ momenten voorjaar:
Gezamenlijke ‘boost’ momenten najaar:
Gemeenten en provincies kunnen eenvoudig publicitair inhaken op de Nationale Isolatieweken. Bekijk hiervoor de campagnetoolkit van de Nationale Isolatieweken. De toolkit bevat de volgende middelen:
Daarnaast kunnen gemeenten tijdens de aangegeven actieweken ook eigen events organiseren. Je mag voor de promotie de toolkit vrij te gebruiken.
Velden met een * zijn verplicht.
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.